دعوت باشگاه استقلال از هواداران آبی برای دربی ۷۷
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت باشگاه استقلال نوشت: هفتادو هفتمین دربی پایتخت در راه است و استقلال به سان تمام دیدارهای قبلی‌اش این بار باز هم چشم‌انتظار پرشور هوادارانی است که همواره استقلال را به سمت موفقیت فرا خوانده‌اند.

جدال روز جمعه استقلال زیباتر و با شکوه‌تر می‌شود با حضور هوادارانی که نیاز به دعوت ندارند چرا که پیش از این ثابت کرده‌اند هرگاه نامی از استقلال باشد و حضوری از این تیم، خود پیش‌قدم شده و با در هم فشردن دست‌ها و همصدایی‌شان حامی بزرگ استقلال در هر نبردی بوده‌اند!

به گزارش فارس، در این یادداشت نوشته شده است:این بار هم پرواضح است که تماشاگر و هوادار استقلال بدون نیاز به هیچ درخواستی، آزادی را به قرق خود در می‌آورد تا ضمن احترام به حریف و فوتبال، برنده اصلی اخلاق و بازی هنرمندانه‌ای باشد که میلیون‌ها تماشاگر داخلی و خارجی خواهد داشت...

جمعه، هوادار استقلال همچون تمام روزهای باشکوه دیگری که برای تیم رقم زده است، می‌آید تا فرهنگ ناب تماشاگر استقلالی را نشان داده و این چنین با حمایتی جانانه از تیم، پیروزی دیگری را در تاریخ پرافتخار تیم استقلال به درج برساند...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 44558
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید